Beleid

Privacy

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht, welke ook van invloed is op de gegevens die WIKO verzamelt en bewaart. Om deze redenen heeft WIKO een privacybeleid opgesteld, dat per 01-01-2019 (met terugwerkende kracht) is ingevoerd. Het privacybeleid is hier te vinden.

Sociale veiligheid

WIKO wil een sociaal veilige vereniging zijn, waar iedereen zich op zijn gemak voelt, op een fijne manier met elkaar omgaat en met plezier kan korfballen. Dat gaat niet altijd vanzelf. Het is belangrijk dat we er samen aan werken om zaken als pesten, conflicten, discriminatie en seksuele intimidatie binnen onze club te voorkomen.

Mocht er toch een situatie ontstaan zijn waar je je niet prettig bij voelt, of wil je een dergelijke situatie voorkomen, dan kan je hierover praten met de vertrouwenspersoon (VP) van het KNKV. Neem hiervoor contact op met de vertrouwenscontactpersonen (VCP) van het KNKV via 026-3035470 of vertrouwenscontactpersoon@knkv.nl.

Declareren

Het is mogelijk om voor WIKO gemaakte kosten te declareren. Dit kan middels ons declaratieformulier. Daarnaast is het voor spelers/ouders mogelijk een reiskostenvergoeding te ontvangen voor het rijden bij uitwedstrijden (zie uitleg voor de voorwaarden). Dit kan middels het reiskostendeclaratieformulier. In het volgende document vind je meer uitleg over declareren.